Meer informatie

Mag ik gebruik maken van een gratis proefweek?

Wij vinden dat iedereen recht heeft op een gratis proefweek. In die week willen wij je laten ervaren en voelen hoe het is om bij ons te trainen en wat we allemaal aanbieden. Meld je aan via de "Start gratis proefweek" knop om de homepagina.

Hoe kan ik lid worden bij BodyResults?

Lid worden bij BodyResults kan via het online inschrijfformulier op de tarievenpagina. Na je inschrijving kun je meteen starten met trainen.

Ik wil graag een rondleiding in het sportcentrum. Kan dat?

Zeker, dit kan altijd. We zijn iedere doordeweekse dag geopend van 7:00-22:00 uur, op zaterdag van 07.30-15.00 en zondag van 07.30-13.00. De koffie staat klaar. Loop gewoon een keer binnen, meld je aan de desk en dan laten wij je de club zien. Wil je ook meteen kijken hoe het is om bij ons te trainen? Start meteen met je gratis proefweek.

Wat is het kickstartpakket?

Het kickstartpakket is onderdeel van je inschrijving bij BodyResults. Voor €49,- ontvang je 3 afspraken zodat je goed voorbereid aan jouw fitness experience kan beginnen. De eerste afspraak bestaat uit een InBody meting waarbij we oa. je spier- en vetmassa kunnen meten. Dit is natuurlijk niet verplicht.

De 2e afspraak bestaat uit een PT sessie van 40 minuten waarin de trainer jou laat kennismaken met de fitnessapparatuur en een trainingsschema op maat voor je samenstelt waarmee je meteen aan de slag kan.

Tijdens de 3e afspraak maak je kennis met de eGym toestellen. Ook dan neemt de trainer alle tijd om de toestellen in te stellen op jouw lichaam en doet hij een krachttest zodat je altijd traint met het juiste gewicht.

Daarna kan je elke 2 maanden opnieuw een PT sessie van 40 minuten inplannen om opnieuw de InBody meting te doen of een ander schema te laten opstellen door de trainer. Zonder dat daar extra kosten bijkomen. Dit zit bij het abonnement inbegrepen. "Zonder goed plan, geen resultaat."

Kun je een abonnement pauzeren?

Ja, dat kan! Als je langer dan 1 maand vanwege zwangerschap, een blessure of ziekte helemaal geen gebruik kunt maken van onze faciliteiten, dan kun je jouw membership tijdelijk deactiveren met een maximumperiode van 6 maanden. Je moet hiervoor wel een doktersverklaring overleggen.

Dit kan dus niet als je voor een langere periode op vakantie gaat. In dat geval moet je kiezen of je het abonnement op wilt zeggen of door wilt laten lopen. Let op; bij het opzeggen geldt 1 maand opzegtermijn. Wij pauzeren ook niet met terugwerkende kracht, dus geef je pauzering op tijd aan.

Wat is de looptijd van een BodyResults lidmaatschap?

We bieden lidmaatschappen aan van 3, 12 en 24 maanden. Bekijk de mogelijkheden op onze tarievenpagina.

Kan ik als lid van BodyResults overstappen naar een nieuw lidmaatschap?

Je kunt je lidmaatschap altijd upgraden, maar dan ga je wel een nieuw contract aan met de minimale looptijd van 3, 12 of 24 maanden. Het kickstartpakket hoef je niet opnieuw te betalen zolang je lid blijft.

Terugschalen naar een goedkoper lidmaatschap kan alleen als het huidige lidmaatschap afloopt. Ook dan ga je wel een nieuw contract aan met de minimale looptijd van 3, 12 of 24 maanden.

Heeft BodyResults aangepaste openingstijden tijdens feestdagen?

BodyResults is het hele jaar geopend op de reguliere openingstijden, behalve op de volgende dagen:

Nieuwjaarsdag - gesloten

1e Paasdag - gesloten

2e Paasdag - gesloten

Koningsdag - gesloten

Hemelvaartsdag - gesloten

1e Pinksterdag - gesloten

2e Pinksterdag - gesloten

Bouwvak - maandag t/m vrijdag gesloten tussen 12.00 en 16.00 en vanaf 21.00

Vrijdag van Volendammer kermis - gesloten vanaf 13.00 uur

Zaterdag, zondag en maandag van Volendammer kermis - gesloten

Kerstavond - gesloten vanaf 15.00 uur

1e Kerstdag - gesloten

2e Kerstdag - gesloten

Oudjaar - gesloten vanaf 15.00 uur

Kun je Personal Training volgen bij BodyResults?

Zeker. Veel van onze trainers geven ook Personal Training. Kijk voor meer informatie op de personal training pagina of mail je verzoek of vraag naar info@bodyresults.nl. Dan is de volgende stap snel gezet.

Kan ik mijn facturen inzien?

Ja. Log in op je account (via PC of onze app). Klik vervolgens rechtsboven op het kleine driehoekje. Dan op informatie club account. En dan op betalingen (rechtsboven). Voer nogmaals je wachtwoord in en dan zie je de facturen staan.

Ik heb vernomen dat er ook kinderoppas is in BodyResults, is dit zo en hoe werkt dit?

Wij hebben inderdaad kinderoppas in ons sportcentrum. Wij hebben een samenwerking met kinderdagverblijf Bambi Volendam. Hun professionele pedagogisch medewerkers zorgen voor de oppas op de kinderen gedurende de training of groepsles. Inschrijven kan gewoon via onze app of site, dat werkt hetzelfde als bij de groepslessen. Maximaal 1 uur.

Hoe kan ik mij uitschrijven?

Uitschrijven kan via de mail info@bodyresults.nl

Wat is een 'gebroken maand' of 'pro rato' maand?

Al onze lidmaatschappen gaan in per de eerste dag van de maand. Als je halverwege de maand lid wordt, dan start jouw lidmaatschap dus officieel per de eerste dag van de daaropvolgende maand. Voor de tussenliggende periode (die halve maand) brengen wij een bedrag in rekening, afhankelijk van het aantal dagen dat jij bij ons getraind hebt tot aan het einde van die maand. Dit noemen wij de ‘gebroken maand’ of ‘pro rata maand’.

Voorbeeld:

Je schrijft je in per 11 januari. De officiële ingangsdatum van jouw lidmaatschap is dan 1 februari. De gebroken maand duurt dan van 11 januari tot en met 31 januari. Voor deze 21 dagen wordt, op basis van het maandtarief, precies berekend hoeveel deze gebroken maand zal kosten.

Wat gebeurt er met de levenslange korting op mijn all-in abonnement als ik mezelf uitschrijf?

De korting die je hebt gekregen tijdens onze verhuisaanbieding blijft je leven lang geldig zolang je lid blijft. Het recht op de korting vervalt bij het opzeggen van je lidmaatschap.

Ik heb een vraag die hier niet tussen staat, kan ik die ook stellen?

Dat kan, stuur gerust een mail naar info@bodyresults.nl.