Groepstrainingen

  • Strength and Conditioning
  • Challenge
  • Strength
  • Circuit Training
  • Kettlebell
  • Brazilian Booty lift/pump
  • Booty Sculpting
  • Pilates
  • Power Yoga
  • Yin Yoga
  • Morning Flow Yoga
  • Evening Flow Yoga
  • Conditionele bokszaktraining
  • Technische bokszaktraining
  • Ouder / kind kickboksen

Strength and Conditioning

De Strength & Conditioning trainingen hebben als doel een zo breed mogelijke prikkel op het lichaam te creëren. Dit doen we door een mooie combinatie tussen de verschillende aspecten van gewichtheffen, krachttraining, conditietraining. Ieder traint op eigen niveau.

Challenge

Dit is meer dan een training. Dit is een complete mindshift. Tijdens deze high-intensity workout verbrand je al snel 1000 calorieën. De up-beat muziek en energieke toptrainers zorgen ervoor dat je doorgaat en continue je grens verlegt. Gedurende de training worden functionele bewegingen op een gevarieerde manier in een hoge intensiteit uitgevoerd. Alleen voor ervaren sporters.

Strength

Deze les is puur gericht op het opbouwen van meer spiermassa, kracht én je eigen zelfvertrouwen. Goed te doel voor elk niveau.

Circuit Training

Laagdrempelige training in de vorm van een circuitje van verschillende oefeningen voor het hele lichaam. Ideaal voor de beginnende sporter.

Kettlebell

Kettlebell training is een korte maar explosieve training en heeft een zeer grote maar positieve impact op het lichaam. De resultaten op het gebied van o.a. afslanken, het vergroten van kracht en het opbouwen van zowel conditie als spiermassa is dan ook enorm. Deze trainingen zijn intensief en alleen voor de meer gevorderde sporter.

Brazilian Booty lift/pump

Deze onderlichaam georiënteerde hardcore ‘Amazona’ workout zal je billen, taille en benen verstevigen en vormen. In deze les gaan we voor de BURN! We werken zonder zware gewichten maar gebruiken weerstand banden, fitness ballen en matjes voor diverse routines. Op opzwepende Latin Pop en Baile muziek gaan we bootcamp style vet verbranden en de billen vormen! Deze training zorgt voor het activeren van endorfines, dopamine en het metabolisme, wat leidt tot meer verbrande calorieën en een leuke ervaring.

Booty Sculpting

Tijdens deze lessen worden diverse oefeningen gegeven die gericht zijn op lower-body shaping. Jouw houding en spierkracht wordt verbeterd met specifieke FEM gewicht-lift en core routines waar we track voor track op Braziliaanse opzwepende muziek elke spiergroep trainen. We werken met steps, dumbells, matjes en stangetjes met schijven. De ervaring is zo leuk dat je vergeet dat je hard aan het sporten bent. De combinatietraining zorgt voor verhoogde spieropbouw en vetverbranding tegelijkertijd, wat leidt tot een strak gevormd figuur op een snelle maar gezonde manier.

Pilates

Pilates oefeningen geven je slanke, strakke spieren en doen meer dan je er goed uit laten zien aan de buitenkant. Pilates oefeningen versterken de hele kern! Een sterke kern helpt je bij bijna alle andere fysieke activiteiten, of je nu een andere groepsles doet, zwemt of hardloopt. De voordelen van Pilates zijn ook merkbaar buiten de sportzaal. Een sterkere kern (transverse buikspier) beschermt je onderrug en verbetert je houding.

Power Yoga

In PowerYoga worden fysieke houdingen direct na elkaar uitgevoerd en ondersteund door ademtechniek. De houdingen samen vormen als het ware een serie, waarbij de houdingen niet vast staan. De serie vormt een dynamisch geheel en heeft veel weg van een workout. In de serie worden achtereenvolgens staande, zittende en liggende houdingen uitgeoefend. Aan het einde vindt altijd een ontspannende meditatie plaats met aansluitend nog ruimte voor een kopje thee.

Yin Yoga

In Yin yoga keer je naar binnen. We zoeken in onszelf, de houdingen en ons lichaam de ruimte en stilte op. Je verblijft 3 tot 5 minuten in 1 houding. Je laat de zwaartekracht je helpen om dieper in de houding te komen. Tijdens de 3 tot 5 minuten per houding onderzoek je jezelf, je gevoelens, je lichaam, focus je je op je ademhaling. Het helpt ons hoofd ook tot rust te komen.

Morning Flow Yoga

Heerlijk wakker worden met deze ochtendles.

De les start met zachte yin houdingen zodat je op een rustige manier je lichaam kunt laten wennen aan het oprekken. Je lichaam is nog koud en je lichaam wat stijf, perfecte voorwaarden voor Yin yoga en het oprekken van het bindweefsel. Na ongeveer 25 minuten bewegen we door naar meer actievere stretches, houdingen en bewegingen. Om uiteindelijk in een poweryogaflow te komen. Uiteraard is er nog wel ruimte voor een fijne eindontspanning. Het effect is dat je echt wakker wordt en vanuit de Yang energie de dag in gaat. Je voelt je opgewekt, uitgerust en klaar voor de dag!

Evening Flow Yoga

Deze les start vanuit een actieve energie, en zakt daarna af. We beginnen dan ook in de staande houding met een korte bewustwording van de ademhaling en daarna bewegen we door naar een “warming up” voor de spieren. Er volgt een krachtige poweryogaflow en na zo’n 30 minuten zakken we rustig aan af naar de zittende en liggende houdingen. De les eindigt met zo’n 3 á 4 Yin Yogahoudingen. Zo keer je naar binnen, laat je spierspanning los en zak je af naar een zachte ontspanning zodat je helemaal leeg en relaxed naar huis kunt, klaar voor de nacht.

Conditionele bokszaktraining

Bokszaktraining is een leuke en dynamische manier om het hele lichaam te trainen, af te vallen en je conditie aanzienlijk te verbeteren. Zeer populair onder onze leden. Wat is er nou leuker dan een uur lang helemaal los te gaan op een bokszak.

Technische bokszaktraining

Tijdens de technische bokszaktraining wordt er meer aandacht besteed aan de juiste techniek achter het Muay Thai boksen. Je hebt je eigen bokszak of je werkt met z’n tweeën en voer je om de beurten de technieken uit. Ook deze trainingen zijn pittig maar uiteindelijk voel je je mega voldaan.

Ouder / kind kickboksen

Samen bezig zijn met sport & spel. De trainingen zijn een full-body workout voor beiden, waarin onder andere wordt gewerkt aan uithoudingsvermogen, kracht, wendbaarheid en coördinatie. De ultieme vorm van quality time; een leuke manier om het goede voorbeeld te geven, te lachen en samen in beweging te zijn. Vanaf 7 t/m 12 jaar.

Latin Dance Workout

De Latin Dance Workout is ook geschikt voor iedereen. Jong, oud, getraind en ongetraind. Je hebt er geen dansachtergrond voor nodig! Tijdens deze les wordt er gewerkt aan een goede conditie en kracht. De deelnemers maken kennis met verschillende Latin-dansstijlen zoals: Salsa, Merengue, Bachata en Samba. De Latin Dance les is doorgecomponeerd en loopt dus aan één stuk door. Perfect om de conditie te verbeteren en vet te verbranden. Er wordt gebruikt gemaakt van opzwepende Latin muziek. De Latin Dance Workout is energiek, motiverend en uitdagend.

Ballet Barre Workout

Mooi betekent niet zwak. Balletdansers zijn de sterkste atleten ter wereld, hun gratie en elegantie worden gevormd door een gefocuste en gecontroleerde training.

Onze Ballet Barre Workout is een moderne versie van een klassieke balletles. Fitness en ballet wordt gecombineerd tot een uitdagende workout op energieke muziek. Een workout om de houdingsspieren te shapen, corekracht op te bouwen en even te ontsnappen uit de hecktiek van alledag. It may look beautiful, but don’t underestimate the burn.

Urban Dance class

De Urban Dance Class is een combinatie van hiphop en moderne dans. Elke les is fun, uniek en afwisselend. Je waant je in een trendy club!

De les wordt gegeven door een echte specialist. Mike Goede! Na zijn 4-jarige studie aan Lucia Marthas in Amsterdam is hij verhuisd naar Los Angeles om daar verder aan zijn carrière te werken. Hij heeft in LA mogen werken met Ariana Grande, The black eyed peas, Tyga & Paris Hilton. Nu is hij weer terug in Nederland en laat jou voelen hoe lekker dansen kan zijn.